Makan Malam Kelab Kerex

| Date: 8.22.2009 |


Masa nie aku ingat tak nk p bub hujan… tapi disebabkan sayang n tak nak bg hati pegawai aku tu sedey.. aku ngan member aku… berjuang ke tanjung dawai… hehehe selama 15 minit kami budget untuk sampai akhirnya tepat jua…. Hehehe Rempit kampong la katakan…[ingat la kawan3 jaga hati orang yang gembira apabila bersama dengan kita] PESANAN INI DITAJA KHAS OLEH SYARIKAT ADABI.. HAHAHAHA.. Sebelum nak p tu dah makan sikit... pergh pas sampai sana aku kena makan lak tu... leh lagi la.. tak kesah.. hamdi ngan rase sayangnya kat aku, ade kew patut tukar pinggan yang penuh ngan rice tu , tukar ngan pinggan aku yang akak aku letak setengah aje... kuwang asam toi la... senak gak la nak habis kan.... malam terus takleh tido... bub kenyang sangat3... Tapi apekan daya perut aku ade 12 bahagian hahahahaha....


2 comments:

pijankodok said...

chaik..akak juga yg kena..? hati sedey konon....!!! iyolah tu... masuklah gambar bj kinaalu tu kat sini...

sophie said...

salam..mail..
semart gak blog hang ni =)

Post a Comment

 
Copyright @ 2008 allfordesign@isz_life-69: Makan Malam Kelab Kerex | Design By:isz_Kids aFd | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top