Peer`s Club

| Date: 8.21.2009 |

Masa nie aku jadi fasilitator... first time in UiTM heheh best la kenal3 ngan member4 baru…. Semua sporting jew.kelakar gila lepak ngan diorang.. hahahah best3 ske4 Akak yang tudung itam nie ade ke patut bagi aku makan biskut sakut telur mentah... Memang salah orang la... habis sepinggan... kah3 nAMA akak Tu zahraa... tu nama sebenar.. tapi nama ciut dia aku panggil akak montel + debab = gemoks! kah3 yang nie kuat tido.... kuat sesangat... memanjang nak tido jew.... pastu akak yang kat atas tu ngan aku.. nama dia Kak FAT [Jgn salah faham..] FAT bermaksud nama diala..mane aku tau..ish! korang nie.... ehm... yang lain tu tak kenal sangat tapi aku ingat nama jela.... yang cam hero cina nie... zen rasenya... tinggi cam galah... kih3 guwau je zen.... hehehehe . pape kalau nak kenai lagi meh la uitm kedah nie... hehehe

No comments:

Post a Comment

 
Copyright @ 2008 allfordesign@isz_life-69: Peer`s Club | Design By:isz_Kids aFd | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top