Kepanasan Diri AKu

| Date: 10.13.2009 |

wa!!!!! wa!!!! korang tengok la hardisk aku nie... penuhnya... even 600GB pun tak cukup... tensionnya... ehm aku ingat nak beli satu lagi la... tambah jadi 1TB e!

napela.. leh jadi penuhkan... ehm.. ade sape2 nak tolong support kew... boleh la korang buat amal jariah... nanti aku tolong korang lak.. ade sape3 nak belanje kew... RM300 jew... hehehehe kih3...

c: aku ade 5 gB je lagi yang len semua 200mB,600MB,789MB je ehm cam nie matila aku... hahahahaha

Korang tak kesian kat aku kew... ehm... banyak kan koleksi gambar aku nie... maklum la suka edit mengedit nie... ehm ape aku nak cakap lagi yew...

No comments:

Post a Comment

 
Copyright @ 2008 allfordesign@isz_life-69: Kepanasan Diri AKu | Design By:isz_Kids aFd | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top