Setelah sekian lama

| Date: 10.13.2009 |

Wah lamanya aku tinggalkan blog aku nie... mintak maaf kepada semua... hehehe Saje cakap je bukan ade orang nak tengok blog burok aku nie huhuhu.... ehm skang aku asyik busy jew... cam cam nak dibuat... kang tak dibuat salah lak kan...

ehm aku skang pegang banyak gak blog yang kena buat maintaince . Just blog aku jew aku biarkan bub kurang priority hehehehe ntah ape aku ngarut nie...

study pun aku cam malas tapi kang exam sengal lak aku.. so kena la mengorak langkah berhati-hati... masih ade lagi masa jika kita yakin dengan -Nya...

sape3 yang sudi lawat salah satu blog aku p la ek... tak paksa korang pun... hehehe aku bg satu url ek.. ko KLIK NIE kalau nak masuk or nak lawat . klik je k...
final nak dekat dah... pening kepala aku.. ape la nak jadi kan huhuhu.... hope semua member4 aku yang ngah berjuang exam , kuatkan semangat korang.. yang dah berjaya tu jangan lupa aku lak... tapi kalau lupa pun takpela.. kih3

ape aku merepek nie. ehm...

No comments:

Post a Comment

 
Copyright @ 2008 allfordesign@isz_life-69: Setelah sekian lama | Design By:isz_Kids aFd | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top